AMERYKA POŁUDNIOWA- POWTÓRKA

Zapraszam Was na kolejny tygodniowo-blogowy cykl pt: "Podróżnicza środa".
Mam nadzieję, ze skłoni mnie to do wiekszej regularności postowej.
Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!
 
Wiem, wiem o Ameryce Południowej już było.
Ale ja mam słabość do tego przepieknego kontynentu.
Jeszcze tam ne byłam no ale od czego są marzenia.
Przgotowałam dziewczynkom powtórkę.
Ponieważ poprzednia mapa zaginęła wydrukowaam nową w większej wersji (z myślą o Dominiku który pewnie lada chwila do niej dojrzeje)
 

Przygotowałam flagi oraz nazwy państw.

\
zalaminowałam i wycięłam kontur państw (stworzyłam takie puzzle)

i do dzieła



wydrukowałam książeczkę którą znaleźć można na stronie box.com


nie mgło zabraknąć zwierząt

karty z flagami pochodzą z gry "Flagi"

 
Za tydzień zapraszamy w podróż do Brazylii!!!!!

Etykiety: ,