BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI- PRZYGODY Z KSIĄŻKĄ


Książki z serii "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai" ostatnimi czasy nie dają szybko zasnąć mojej Wiktorii.
Poraz pierwszy widziałam, ze moja córcia z takim zapałem i wypiekami na twarzy samodzielnie czytała takie książki. Wcześniej zdecydowanie wolała gdy ja czytałam.
W końcu trafiła na gatunek literacki, który ja safascynował.
Mamy 4 książki z tej serii przeczytane od deski do deski, opowiedziane wszystkim wokół i skomentowane. Pojawiła się również prośba o kolejne części.
W każdej części główni bohaterowie rozwiazują inną zagadkę.
Książki te są od kilku lat w czołówce listy bestsellerów literatury dziecięcej w Szwecji co chyba mówi samo za siebie.
Zachęcamy Was gorąco do sięgnięcia po te książki.
Zobaczycie nie bedziecie mogli się od nich oderwać.

 
"Tajemnica diamentów"- Martin Widmark, Helena Willis

 
"Tajemnica pociągu"

 
"Tajemnica mumii"

 
"Tajemnica wyścigu"






Z tej serii ukazały się również:
*"Tajemnica hotelu"
*"Tajemnica cyrku"
*"Tajemnica kawiarni"
*"Tajemnica kina"
*"Tajemnica gazety"
*"Tajemnica szkoły"
*"Tajemnica złota"
*"Tajemnica zwierząt"
*Tajemnica meczu"
*"Tajemnica szafranu"
*"Tajemnica biblioteki"
*"tajemnica miłości"
*"Tajemnica kempingu"
*"Tajemnica galopu"
*"Tajemnica szpitala"
*"Tajemnica pływalni"
*"Tajemnica urodzin"

Etykiety: ,